Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alexandr Špáta

26. 3. 2009 11:44
Rozumím Vám,

nicméně i ti noví se politice budou učit za pochodu. Něco jiného je pozice glosátora politické scény a něco jiného v politice samé být. Chyb se lidé dopuštějí a dopouštět budou (mluvím výhradně o lidech, kteří chtějí dělat skutečnou politiku a nevidí v ní pouze svou obživu). Tedy i ti noví. Proto spíše věřím na vyzrávání. Mimochodem krize umožňují zrychlení toho vyzrávání.

0 0
možnosti

a1my

26. 3. 2009 14:44
Re: Rozumím Vám,

Někteří "vyzrávají" už téměř 20 let. Jak dlouho tedy ještě chcete čekat?;-)

0 0
možnosti

CHYREN

26. 3. 2009 10:51
EUROHUJER vymaštěný..

byromafií bruselských buků...;-DRv[>-]

0 0
možnosti

vodní želva

26. 3. 2009 11:08
Re: EUROHUJER vymaštěný..

Jste zástupcem jisté politické strany a politik se pozná i podle způsobu vyjadřování. V úrovni Vašeho vyjadřování a ve vyjadřování pana Macka vidím docela propastný rozdíl. Pochopil jsem pouze to, že zastupujete stranu (či uskupení), ve které je běžné politického soupeře s odlišným názorem primitivně urážet.

0 0
možnosti

Dezo-Conka

26. 3. 2009 9:59
No ,budu vás sledovat

Na té předchozí fotce jste vypadal lépe.

Ale přesvědčil jste mne o vyhodách EU.

Už se Němců nebojím.R^Nad jednáním našeho prezidenta zůstává rozum stát.,je zralý na impeachment.Musíte sehnat podporu/finance/ na předvolební kampaň.Doufám,že u vás není V.Železný.

0 0
možnosti

CHYREN

26. 3. 2009 11:06
Re: No ,budu vás sledovat

Ty mluvíš úplně z cesty.;-D;-D;-D[>-]

0 0
možnosti

tolan

26. 3. 2009 9:51
Můj hlas nedostanete, nechci jej zahodit

Rv

0 0
možnosti

Aaron71

26. 3. 2009 10:01
Re: Můj hlas nedostanete, nechci jej zahodit

Málokdy se s Vámi shodnu. Dnes ano:-)

0 0
možnosti

vodní želva

26. 3. 2009 9:48
Nemám koho volit,

zlatá slova, která si opakuji vždy před každými volbami a pak to vyřeším tak, že volím silnou stranu, aby můj hlas nepropadl. Přiznám se, že velmi pozorně čtu Vaše články a třeba v otázkách Lisabonské smlouvy jste byl asi jediný, který mi něco dokázal vysvětlit a já jsem měl usnadněnou pozici při studiu  této smlouvy (i když jsem bral v potaz i kritické hlasy z druhé strany, tak jste prostě u mě vyhrál). Napsal jste, že nevěříte, že středopravicový, rozumný, sebevědomý a pozitivně uvažující občan České republiky, který si přeje rychlé přijetí eura, ratifikaci Lisabonské smlouvy a věcné prosazování skutečných zájmů naší země, je „ohroženým druhem“. Myslím si, že všechno, co popisujete si přeji taky, i když nevím jestli zrovna já jsem ten rozumný. Každopádně změnu v politice považuji za nutnou také. Takže jsem se rozhodl, že v následujících volbách budu poprvé riskovat, že můj hlas propadne.  

0 0
možnosti

Ondra V.

26. 3. 2009 9:40
No...

No, je to spousta takových uhlazených, "korektních" avšak nicneříkajících frází, které jsme slýchali už od Gorbačovovy perestrojky. Je to pořád to samé. A středopravicový volič s jasnou vizí směřování ČR je - přesně opačně než tvrdíte - naprostou raritou. Drtivou většinu národa zajímá, jestli mu "stát" proplatí 30,- u doktora, aby měl na cigára, až si večer sedne k seriálu. Žádný cíl ani pro sebe, natož pro společnost. Toliko realita.

0 0
možnosti

louka.stan

26. 3. 2009 9:38
Jasně

Šel bych ještě dál, co tak vyměnit ten nic nechápající národ! Vžyť burgundské tak lahodí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2820x
Ředitel evropského kampusu Sciences Po (Pařížský institut politických věd) v Dijonu.

Lídr kandidátky SNK ED ve volbách do Evropského parlamentu 2009.