Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DA

don Alojz

2. 7. 2009 6:23
.

Macku,kromě okopávání kotníků a eurovlezdoprdelismu neumíš snad vůbec nic.

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

9. 6. 2009 12:36
Jen se vyplačte, Macku. Ale líto mi vás není.

Vaše eurohujerství a zaslepenost má mnohé z pragováctví počátku normalizace. 

0 0
možnosti

Spirit9

8. 6. 2009 23:05
Malé proevropské strany.

Malé středo-pravicové proevropské strany neuspěly díky své

roztříštěnosti. Dohromady by hranici 5% překročili. Doufám že se poučí a pokusí se o sjednocení, aby mohli zastupovat zájmy a názory svých voličů. SNK-ED, EDS, Starostové a nezávislí a možná i Věci veřejné by byli dohramody výraznou politickou silou, se kterou by bylo třeba počítat. Je třeba odhodit vzájemné neschody (pokud nějaké jsou) a v zájmu voličů se sjednotit, jinak úspěch nikdy nepřijde. Doufám že SNK-ED se tomuto faktu postaví čelem a budou se o to sjednocení zasazovat.

0 0
možnosti
N

nepřezdívka

6. 6. 2009 10:49
ještě už to končí

Upřímně řečeno už mi názory pana Macka lezou krkem. Stále je to jen o tom, co kde řekl Klaus a vymezování se vůči tomu (navíc mám pocit, že Vaclava opravdu čtete špatně). Že je špatná ODS a co dělá blbě, co dělá špatně ČSSD. Furt jen kydání hnoje na ostatní, komentování jejich kroku. Ani si nemusím článek dočíst a je mi jasné o čem to bude. Že bych se dočetl nějakou myšlenku, kromě toho, že LS je fajn, to taky ne. Je jasný, že žádná strana není ideální a na každé se najít nějaké chyby, ale způsob, jakým to dělá pan Macek (když jen reaguje a nikoli sám politiku tvoří) mě nenaplňuje přesvědčením, že by se dopouštěl méně přehmatů. Navíc ta argumentace typu Švejnar: mladí, aktivní, sebevědomí, zkušení ... ještě tak říkat po vzoru pana Švejnara, že jsem "morální autoritou doma i v zahraničí :)"Takže děkuji za nabídku, ale ne. Jsem rád, že už končí volby a takovýchto článků bude méně.

0 0
možnosti

vodní želva

6. 6. 2009 11:09
Re: ještě už to končí

respektuji Váš názor, že Lukáše Macka nemusíte, ale nesouhlasím s tím, že nemá vlastní myšlenku. Podle mě je to jenom o tom, že o něm nic nevíte a soudíte podle několika článků, které jste si přečetl(a). Velice vřele doporučuji jeho osobní stránky, tam zjistíte, že to není pouze kritik současných poměrů (a já se mu nedivím), ale že to je člověk, který vlastní řešení opravdu má. Jestli se Vám jeho řešení líbí nebo nelíbí, ja pouze na Vás, ale když chcete přispívat do těchto diskuzí, tak by bylo dobré o něm něco vědět. Dám jeden dotaz. Víte např. jak se Lukáš Macek staví k zemědělské politice EU a jak by jí chtěl změnit?  Podle mě to asi nevíte, ale to není Vaše vina, protože televize se ho bojí a noviny jakbysmet.

0 0
možnosti
TT

tolan

5. 6. 2009 21:16
Frajírka Macka nevolit, na diskuzi namyšlenec nereaguje

Úplně mu stačí, že za něho bojuje soudruh Macura.

0 0
možnosti
C

cojanato

5. 6. 2009 18:43
Nic proti SNK nemám, tak proč ne? Třeba.

Soc.dem. zaplevelena rudobolševiky, ODS modrobolševiky a tunelářskými grázly, lidovci tak nějak pořád mlží, tak co?

Chce to novou krev, schopné mladší lidi a osobnosti nezatížené tím marasmem, korupcí, apod. Raději budu vybírat z menších stran a vím, ze kterých ne.

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

5. 6. 2009 13:19
hlavní je NEVOLIT MACKA - neumí ani chápat napsané

:-P[>-]

0 0
možnosti

vodní želva

5. 6. 2009 13:42
Re: hlavní je NEVOLIT MACKA - neumí ani chápat napsané

Vítám Vás na blogu Lukáše Macka, diskuze na tomto blogu pro Vás asi bude trochu nepochopitelná. My se tady snažíme argumentovat a své argumenty dokládat fakty. Z tohoto hlediska se na Váš příspěvek reagovat nedá, takže až své heslo ve stylu "Řešení místo strašení" trošku rozvedete, tak se určitě dočkáte i dalších reakcí. Nebojte, tady Vás nikdo urážet nebude. 

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

5. 6. 2009 13:00
Proč každý, kdo se chce někam dostat

poukazuje na neschopnost druhých, místo aby poukazoval pouze na svoje schopnosti? Volit Vás nebudu, děkuji za rady, co mám a nemám:-/JG

0 0
možnosti
F

František

5. 6. 2009 13:04
Re: Proč každý, kdo se chce někam dostat

ÁAsi nečtete moc pozorně, pan Macek se jen nevymezuje, ale také přináší svá pozitivní řešení, mohla byste se ještě polepšit :)

0 0
možnosti
MU

Mira UL

5. 6. 2009 11:06
I já budu dneska volit.

Vybral jsem si stranu, která podle mého názoru bude získávat a upevňovat přirozenou autoritu Česka v Evropě, nikoli vytrhávat ČR z Evropy. Vybral jsem si stranu, která podle mého názoru přestane žádat z EU další a další peníze a bude podporovat rozvoj českého hospodářství, zejména malých a středních podniků. Vybral jsem si stranu, která mě nestraší a nebude strašit návratem sudetských Němců a jejich údajnými majetkovými nároky.  Vybral jsem si stranu, která se dívá do budoucnosti a má snahu zajistit dostatečnou obranu evropských občanů před invazí ruských a arabských barbarů.

Dodávám, že ještě raději bych vybíral svoje zástupce z jednoho hlasovacího lístku, než ze stranických seznamů. Mohl bych si tak vybrat více lidí, kteří mají potřebné vlastnosti a charakter.

miroslav.vojta@volny.cz

0 0
možnosti
PK

Lanta2004

5. 6. 2009 10:43
Můžete si být jist,že nebudu volit ODS ani ČSSD

Budu totiž volit právě Vás,tedy SNKR^EU

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

5. 6. 2009 13:20
Re: Můžete si být jist,že nebudu volit ODS ani ČSSD

to už jste s Macurou dva

lháři ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2820x
Ředitel evropského kampusu Sciences Po (Pařížský institut politických věd) v Dijonu.

Lídr kandidátky SNK ED ve volbách do Evropského parlamentu 2009.