Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Dezo-Conka

25. 3. 2010 15:46
Výborně

Přesně to jsem napsal včera, pod článkem blogera Fasulise a pod článkem redakčních blogerů, bohužel ne tak vybraným způsobem.Chybí mi možná sociální inteligence, možná i jiná inteligence než socliální, ale jsem rád ,že to vnímám naprosto stejněR^;-D

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

25. 3. 2010 15:50
Re: Výborně

Re: Výroky Topolánka o církvích...

četli jsem to všichni.1/ slovní projev Topolánka je na úrovni absolventa zvláštní školy, přečtěte si to ještě

jednou, ev.si to polechněte.Hrůza hrůzoucí.

2/ jeho názor na církev uráží všechny vzdělané a slušné lidí, nejen věřící !!!!!!!!Topolánek nám ukázal svou pravou tvář, tvář primitiva  a kariéristy.

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

25. 3. 2010 15:40
Jo

Konečně zase něco, co mi mluví z duše. Naprostý a bezvýhradný souhlas.

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2820x
Ředitel evropského kampusu Sciences Po (Pařížský institut politických věd) v Dijonu.

Lídr kandidátky SNK ED ve volbách do Evropského parlamentu 2009.